Nattblogg

Publicerat: 2012-05-06 Kl: 01:59:21 | I kategori: Allmänt


NICE! Now we're talking!

Hej tjejer!
Ikväll är en underbart härlig kväll, supermånen (supermåne! Vilket jäkla ord. Supermåne. Underbart!) lyser över Visby med all sin kraft & magi och jag kämpar med att hålla ögonlocken uppe ett par timmar till.
Jag jobbar extra och går inte av mitt pass förrän 07.00. Gäsp!

Hörrni, vad händer hos er? Hur mår ni, vad gör ni?
Vissa har jag koll på, framförallt instagram-tjejerna, andra hör man inget av.
Hur är livet för er?
Tell me aaaall about it.

Hos mig går dagarna i ett och de är fyllda med jobb, löpning, vänner, planering inför framtiden, osv.
Nyheter - jaaa, jag har fått en ny tjänst som jag börjar efter sommaren.
Blod, svett, tårar - en utmaning. Men också fördelar som att arbeta 7-16 varje dag, OJ, vilken trevlig omställning. Ledig varje helg. Halleluja!

Närliggande planer - på fredag ska jag äääntligen få träffa min Anna och min Sofie.
Som att möta gamla vänner som man inte träffat på hurlängesomhelst. Ska bli så himla KUL!
Det divideras ännu om allt från hemmakväll med saftkalas och sällskapsspel, förslag från den mogna delen av sällskapet.
Till alldeles-för-många drinkar på Berns och kissa i rabatter. Från den yngre förmågan.

Själv tror jag att vi hade haft det helt hysteriskt trevligt på toan i ett SAS-plan om det var det enda alternativet.

(OBS, det var inte ett förslag från min sida.)
(OBS 2. Jag syftade inte på tiotusenmetersklubben eller alls nåt trevligt av det slaget.)

Nä, plikten kallar!
Hoppas att ni har en helt fantastisk kväll och att vi hörs snart igen - jag ska börja igen, jag lovar.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad kul! Grattis så himla mycket, ditt ex kan ju ta sig i brasan en gång till för att han inte tyckte att du hade tillräckligt med driv! Sicken looser, anyway.. Vad innebär din nya tjänst?



Grattiskramar!



Ps. Ha en kul helg med flickorna :-)

2012-05-06 @ 11:11:16
Postat av: Anonym

HA HA HAH HAHA



min mamma är jätteglad över att jag ska träffa dig

hm

hon är liksom ditt fan

hm

2012-05-06 @ 12:24:35
Postat av: Anna S

Å min mamma vet inte än att jag ska träffa fig och hon vet heller inte om att hon är din blivande svärmor.

Kanske lika bra att vi skippar saftkalas och kiss i buskar. Vi åker hem till henne o blivande svärfar'n istället.



Räknar ner dagarna... 5



Puss & kram vuxenpAnna(n)

2012-05-06 @ 22:28:14
URL: http://Http://ansobloggar.se
Postat av: Ulrika

Imorgon smäller det:).

2012-05-10 @ 20:05:43
Postat av: Anna S

Det var SÅÅÅÅ roligt att träffa dig i fredags!!!

Tycker om dig!



Puss o kram

2012-05-14 @ 12:01:51
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0