The end

Publicerat: 2012-07-24 Kl: 20:36:47 | I kategori:


Of life as we know it. Har inte bestämt om jag ska sätta lösen på bloggen eller lägga ner helt, eller fortsätta i annan tappning. Spåning pågår! Men den här bloggen har nått sitt slut, den har fått ett eget liv och nått ut till fler än den nånsin var menad för. Det var aldrig meningen att det skulle bli ett offentligt skådespel och det var aldrig meningen att min familj, min släkt och mina vänner skulle läsa. Det var en hobby, ett utlopp för tankar & känslor, en fjantig egoboost för tjejer med samma intresse. Bloggen har gett mig många fantastiska vänner och kontakter och det är jag SÅ tacksam för! Ni vet vilka ni är - puss! Men när inlägg börjar tolkas, och helt plötsligt folk tar åt sig av saker som inte var menade för dem - äh, då är det inte värt det. En sak kan Ni ju komma ihåg - så mycket människa är jag, att jag hade stått för mina åsikter face to face om Ni hade varit berörda. Allt annat är trams. Känner mig besviken & kränkt över spekulationer från människor som borde känna mig betydligt bättre än så. Önskar er allt gott! På återseende...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Trist när det blir så :(.
Det är en av anledningarna till att jag själv inte startat någon blogg.
Stor kram och hoppas jag kan få ta del av en del om du hamnar nån annanstans, annars får jag väl pressa syrran på info;-)

2012-07-24 @ 23:04:47
Postat av: Sandra

Nej vad trist, inte lägga ner.

2012-07-25 @ 14:26:46
URL: http://sandrasfina.blogg.se
Postat av: Anna S

Pusssssssssssssssssssss

2012-07-25 @ 20:27:34
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Snygg bild by the way! :)

2012-07-25 @ 23:15:13
URL: http://Http://ansobloggar.se
Postat av: Petra

Näääää inte sluta baby!!!

PUSS

2012-07-29 @ 22:07:28
Postat av: Sofie

Tråkigt, men jag förstår dig helt och fullt.
Men du kan iaf känna dig lite trendig, även om orsaken till avbrottet var så rolig så förutspår jag 2012 som en stor trend att "överge sin blogg" och skaffa ett liv (?) istället. Tiden finns inte kvar för bild OCH TEXT mellan allt vi måste uppleva och dokumentera via instagram. ;-)

Stor kram till dig.
Skulle du fortsätta men lösenordsskydda så skulle jag såklart bli glad av att få ta del av lösenord. Önskar du att jag ska läsa - välj ett lätt lösen med ett roligt ord.
Vill du inte att jag ska läsa? Välj siffror. Räcker med två. Jag är ändå helt chanslös. ;)

PS Tråkigt att dina ord skulle tolkas och vägas in. *Kram*

2012-07-30 @ 08:09:20
Postat av: Anonym

INTE var så rolig!!!!

Suck på mig....

Puss o kram

2012-07-30 @ 08:10:05
Postat av: Lina

Förstår dig helt...det där med att nå de man inte hade tänkt...i höst blir det lösen hos mig, så får jag se om blogglusten vaknar till liv...men just nu gillas instagram stort :)

KRAM

2012-07-31 @ 20:50:45
URL: http://www.linalotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0