The department of complaints

Publicerat: 2012-03-12 Kl: 10:39:58 | I kategori: Allmänt


Gick upp tidigt med rejäl tentaångest, pluggade mig helt virrig, åkte till skolan, satt längst av alla, var ändå inte nöjd, har huvudvärk, känner mig febrig, vill varken promenera i fina vädret eller ens dricka kaffe. Då är det illa.
Börjar jobba om en halvtimme och slutar 20 ikväll.
Nu får ni tycka synd om mig i kommentarsfältet. Ni kan ju säga en massa om att jag visst ser frisk och fräsch ut. Och att sömnbrist är mycket stimulerande för hjärnan. Och att lite hederligt arbete minsann aldrig skadat nån. Och att sjukdomar stärker immunförsvaret... Hitta på nåt, ljug ögona ur er, bara det är uppmuntrande och motiverande.
Så tar jag ett par alvedon här under tiden och försöker stå på benen utan att se full ut.


Kommentarer
Postat av: Suzz

Har inget peppande att komma med då jag är i samma läge fast skriver i morgonbitti så min ångest är på max nu, ringer på onsdag, har varit en lite körig helg och jag kan behöva häva ur mig lite... lycka till! Kram

2012-03-12 @ 13:33:15
Postat av: Anna S

Asså du ser så hiiiiimla pigg och fräsch ut och liksom väldigt Ranelidbrun. Asså verkligen!

Plugga, sömnbrist och hårt arbete är sexigt och blir du inte rik imorgon så blir du det en annan dag. Kanske.



Usch jag har lite ofilade fötter. Gud vad det är synd om mig!



Puss o kram

2012-03-12 @ 19:10:53
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0