Mrs bossy boots

Publicerat: 2012-03-20 Kl: 15:52:02 | I kategori: Allmänt


Planeringsdag på jobbet. Oh, den pinan.
Jag är inte den som håller tyst, eller rättare sagt, jag är den enda som säger vad jag tycker.
Resulterade i en sex timmar lång dispyt mellan mig och chefen. Vem som gav sig?
Inte jag.
Helt slut nu, tänk att det kan vara så dränerande att tjafsa utan att komma till någon lösning. Stridsyxan grävdes ned men om mina synpunkter verkligen togs emot, det undrar jag det!
Långpromenad nu. Lååååång. Jo, man KAN motionera bort alla bekymmer!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag önskar att jag hade lite mer av dig i mig så jag också kunde säga mer vad jag tycker och tänker på jobbet...

Sex timmars tjafs låter väl i och för sig inte vidare värst kul men ändå:)

2012-03-20 @ 21:51:14
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Vad härligt med promenad. Hoppas du får gehör hos bossen. :-)

2012-03-22 @ 11:06:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0