Glossybox

Publicerat: 2012-03-03 Kl: 17:58:26 | I kategori: Allmänt


Jag älskar presenter, överraskningar, fina inslagningar, smink, hudvård & hårprodukter.
Glossybox.se är en tjänst som klippt och skuren för mig - för en liten summa i månaden kommer fint inslagna beauty-prylar nerdimpandes i brevlådan!
Nu mobilbloggar jag och kan inte länka tyvärr, men här kommer en titt på februaris knallrosa låda, med tema "All you need is love".
Innehållet varierar, i min bjöds det på en "Brazilian peel", kemisk peeling för hemmabruk med 30% glykolsyra. Perfekt, har tänkt köpa något liknande själv, jag som älskar syror.
Dessutom en fullstor maskara från för mig okända märket Daniel Sandler, och provtuber från Murad "Sheer lustre day moisture", Nuxes klassiska allroundolja "Huile Prodigieuse" och en liten burk av Dr Babors antirynkkräm "Derma Cellular Collagen Booster Cream", som jag gav till mamma.
Hon gav ju mig wienersemla, även den på bild.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har sett det här på andra bloggar. Verkar intressant!

Kostar?

Är det verkligen bra?

Puss du fina

2012-03-04 @ 18:48:20
Postat av: Anonym

VAD I HELVETE ÄR DET I SPRUTAN OCH VAR SKA MAN HA DEN!?!?!?!?!?!?!

2012-03-05 @ 17:02:31
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0