Dingelingelinglingling

Publicerat: 2012-03-04 Kl: 19:27:01 | I kategori: Allmänt


Har haft en mysig långweekend med enbart avkopplande grejer på to-do listan.
Inte minst har det varit supernice att hänga med mina brorsöner, på bilden här leker vi "gömma bebis". Hur söt? Jättesöt!
Har även roat mig med långpromenader, tacos och melodifestivalen - jag är inget fan av tramsgrejer och bajshumor men jag älskar helt otippat Sean Banan och tycker absolut att han hade platsat i finalen!
Skillnaden mellan Bananen och andra fjantar, typ Marcoolio, är att han ser så uppriktigt GLAD ut att jag inte kan låta bli att bli glad själv! Och smittande glädje är bra mycket charmigare än melodramatiska ex-knarkare. Å andra sidan är jag rätt likgiltig inför slutresultatet av jippot.
Min (nya) boxer har slutat funka (och killen på kundtjänst ville att jag skulle "komma in med den", haha, ja vänta en kvart, det är kallt i vattnet!) och grannen vars internet jag tjuvsurfar på har stängt av modemet... Det verkar som att nån där uppe tycker att jag ska plugga ikväll alltså.
Hoppas att ni har haft en härlig helg och lika fantastiskt väder som här!
Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0