Cliniderm

Publicerat: 2012-06-09 Kl: 11:27:47 | I kategori: Allmänt


Den här bloggen, alltså!
Hopplöst bortglömd, längst ner i byrålådan. Å andra sidan, hallå, det betyder ju att jag har ett liv! NÄR hände det!?

Vi kör första hjälpen och försöker blåsa liv i denna döing med hjälp av lite hudvård.
Serien på bilden, Cliniderms rosa skin protection system, innehåller kanske inte nån superspännande produkt.
Men jag har älskat allt som jag har testat och vill kalla dem prisvärda, säkra kort som förmodligen tilltalar en bred kategori av människor.
Favoriten är masken (vilket kanske syns, tog det sista i morse!) med härliga AHA-syror, som kan användas både som peeling & fuktmask. Jag peelar först, och lämnar den på ansiktet i tio minuter efter det.
Klar, len, fräsch hy i en liten plasttub!
Rekommenderas till... Alla. Med hud.

Kommentarer
Postat av: Petra

:-)

2012-06-09 @ 13:54:18
Postat av: Johanna

Detta ska ja testa. Bra tips!!! Tack.

2012-06-10 @ 00:16:50
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0