You would think that I would deserve a fair promotion

Publicerat: 2012-01-15 Kl: 15:08:43 | I kategori: Allmänt


...Want to move ahead but the boss won't seem to let me
I swear sometimes that man is out to get me


Dålig uppdatering pga helgarbete!
Borde jämställas med barnarbete och förbjudas enligt Sveriges rikes lagar.
Hoppas att ni är lyckliga och har en fantastisk helg fylld av skratt & kärlek!
Muntra upp mig med en kommentar om vad ni gör idag eller en rolig historia eller...en smiley, whatever, säg nåt, gör nåt, move me, touch me, feel me.
 Stor puss & kram
Yours truly
C

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja helgarbete borde definitivt vara förbjudet!



Puss

2012-01-15 @ 19:24:01
Postat av: Anna S

A men tjenare.

Ska montera Ikeamöbler nu.

Hej då.

2012-01-15 @ 20:03:28
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anonym

Okej jag kan berätta om att det äntligen snöar här. Riktiga flingor (inte bara vitt fjös) dalar ner och jag set njutningsfullt på när marken blir mer och mer vit! Jag står redo med pulkan!



Ha en bra dag snuttan!

PUSS



PS! Spännande med den där dejten....!

Men... det bidde ingen andra gång?

2012-01-16 @ 09:07:56
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Lina

Har jobbat hela helgen också så nu ligger jag i soffan med datorn på magen och surfar...



Tittar in för att ge dig en smiley ;)



KRAM

2012-01-16 @ 10:38:50
URL: http://linalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0