Screw you

Publicerat: 2012-01-19 Kl: 21:17:27 | I kategori: Allmänt


Godkväll,
Vad gör ni, hur mår ni?
Här är det snickarbyxor på och mejseln i högsta hugg, har precis monterat en TV (!), får inte igång kanalerna tyvärr men den står och ser väldigt fin ut i alla fall!
Har fullt av flyttlådor överallt, pust, vilken ångest...
Måste slänga i mig lite mat innan jag fortsätter, har varit hungrig sen lunchen.
Mackor med avocado och valnötsost. Du är vad du äter. Jag är en smörgås.
Folk borde bjuda mig på mat oftare...
Hur som haver mina vänner, har inte tid med er ikväll!
Vi hörs imorrn va?
Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hade du bott aaaaningen närmre hade jag gärna bjudit dig på middag!

Hur går det med uppackandet?

Mycket som måste ordnas innan eller är det bara att ställa allt där det ska stå?



Puss

2012-01-20 @ 12:49:51
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0