"Heeeere comes Hiphop Sophy"

Publicerat: 2012-01-27 Kl: 21:58:52 | I kategori: Allmänt


Beklagade mig lite för fredagsvinets champion om att jag hade jobbat och kom hem och fick raka benen ensam, eller nåt i den stilen, och får den roligast mms-filmen EVER tillbaka, hahaha jag dööör!!
Har skrikskrattat i en kvart och fnissar bara jag tänker på det :-D
Världens bästa Sofie med en oväntat rolig make :-D :-D :-D
 Nä, jag vågar inte visa er, känns som att jag sparar den i nåt arkiv och "kommer ihåg" den när det blir dax för 30årsdag ;-)
Heelt galet omtänksam och rolig är du Sofie, bara att komma på tanken att muntra upp mig med nåt sånt är mer än vad mina uuurgamla vänner gör.
(Nä obs obs, jag har jättefina vänner, inte minst de som läser, hehe, men själva omtanken här är så himla FIN!!!)

Konstpaus.

Aaaaaaaaaaaahahahhahahahahahahhahah!!!!!
:-D



Kommentarer
Postat av: Anna S

Men jag skaaaa. Ska bara få barn i säng o man i soffan.

Hej

2012-01-28 @ 19:53:38
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Alltså förut. När du var sambo. Brukade ni raka benen tillsammans då? Är det typiskt gotländskt eller?

2012-01-28 @ 23:19:03
URL: http://Http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0