Första natten

Publicerat: 2012-01-12 Kl: 22:39:53 | I kategori: Allmänt


Första natten i min nya lägenhet.
Är helt slut efter en lång dag!
Har burit, skruvat, kört, köat, shoppat, packat upp och dessutom hunnit med ett matteprov. Hur det gick? ... B R A.
Alltihop!
Har ännu varken hunnit få min nya TV eller bredband hit, så ikväll njuter jag av lugnet med lyxpraliner från min närliggande saluhall, hemgjord espresso, färska tulpaner och massor av tända ljus.
Är nästan gråtfärdig men inte av den orsak man kan tro... Det är enbart en otrolig lättnad över att äntligen ha något eget igen, ingen kan kasta ut mig, jag bestämmer själv över mitt liv och endast mina val, tankar, känslor och värderingar räknas.
Han kan inte längre såra mig!
Hörde jag ett halleluja..?
Nu sover vi. Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej min fis.. Hoppas de gick bra att sova inatt.. Ville bara önska dej en fin fredag. Puss

2012-01-13 @ 09:57:53
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Hallelujah it is!



:-*

2012-01-13 @ 11:58:41
Postat av: Anna S

Hur har det känts idag, efter första natten i din nya lya?

Legat och drömt om mig va?!

Jag visste det!!



Dröm vidare ♥.

puss

2012-01-13 @ 19:59:18
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0