'Couse I'm just trying to be happy

Publicerat: 2012-01-04 Kl: 22:42:16 | I kategori: Allmänt


Okej, det är tråkigt att flytta, packa ner alla prylar, inse att man har alldeles för mycket, packa upp dem igen, pust blä suck.
Men guuud vad roligt det är att slänga hälften och köpa nytt!
Idag blev det en ny TV, yaaay!
Ska åka och mäta imorgon för att se hur långa gardiner jag måste ha, tänkte spänna upp en stålvajer från IKEA ovanför fönstren och hänga långa gardinlängder i den. Ett litet tips från en fd granne.
La Redoute har bra gardiner tycker jag, och framförallt finns det valbar längd på många med rikligt tilltagen maxlängd. Tips till er med högt i tak.



Gardinlängd
Gardinlängd


Jo, jag ska få en espressomaskin också! Nej, det är väl inget jag behöver.
Det är mer en uppmuntrande present till mig själv för att jag lever och andas och skrattar och är glad och mår bra och har börjat få nya drömmar och nya hopp och nya saker att glädjas över. What doesn't kill you makes you stronger. Det är inte så enkelt som det låter men om 2012 ska bli mitt bästa år hittills så ska jag fasen inte börja det med att sitta hemma och sura, den saken är klar.
Oh no. Not I.
Därav espressomaskin. Ni ser ju kopplingen glasklart? :)

Nu ska jag däremot lägga mig i sängen och titta på film. Anna, kommer du eller? Ta med en påse chippa.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag som trodde vi skulle sova här inatt. Jag ligger ju o väntar. Chipsskålen har vällt och dippen blivit fesljummen. God natt

2012-01-04 @ 23:03:18
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

1.Bajskorven såklart.

Och i övrigt ja.

Man kan nästan tro att du inte vill!?

2012-01-04 @ 23:26:42
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Johanna

Ööö hallå ostbågar ska de va pronto!



Tack snälla för din kommentar om mina hysteriska barn. Hoppas ja inte skrämmer dej.. De är ju söta å Goa när de sover. ;)

Kom till västkusten så ska ja dansa loppan av dej. 

Puss

2012-01-04 @ 23:41:54
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0