You sure have changed sence yesterday, without any warning

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 11:16:48 | I kategori: Allmänt


Gomorron mina pärlor!
Hur mår ni? Vad gör ni idag?
Jag har haft ett uuuunderbart dygn med en av mina bästa vänner!
Vi har shoppat, lunchat, badat & bastat på Strand hotell, piffat, ätit middag på Bolaget - fantastisk sejrygg och ännu mer fantaaaastisk creme brulée!
Druckit vin, och mer vin, och ännu mer vin. Analyserat, pratat, grunnat och brainstormat. Dansat, fått paraplydrinkar och hämtat vakten för påflugna beundrare. Fyllesvurit på att alltid vara vänner och somnat mätta, fulla och lyckliga. Vaknade tidigt, hello ålderstecken, gått en långpromenad längs havet och ooh:at och aaah:at över hur vackert vi bor och hur lyckligt lottade vi är. Avslutade med mysfrukost framför nyhetsmorgon och nu när hon åkt hem, ligger jag i soffan och funderar på dagens planer. Vill gärna träffa alla mina syskonbarn och hälsa på mamma. Tyvärr är de utspridda över Gotland, har inget annat val än att välja norr eller söder.
Hoppas att ni får en alldeles fantastisk söndag!
Puuuuss!!



Idag dricker jag Vitamin well. Gilla texten!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej fina du!

Sitter här ensam hemma och tycker de kliar överallt i håret. Igår upptäckte vi löss på pojkarna!! Jag fick mitt hår noga kollat av en vän, men idag tycker jag det kliar.. Hua..

Imorgon är det jobb efter 3 veckors sjukskrivning. Måste jag säga att jag har Jobbångest? Tycker att jag mår lite bättre, men vet att jag har långt kvar innan jag blir mig själv igen. Eller.. Jag vill inte ens bli mig själv igen, utan en bättre, lugnare och tryggare Johanna. Läser en asbra bok om perfektionister och inser att vartenda ord är skrivet just till mig. Jag försöker ta åt mig av varje ord som skrivs.

Jag och Joel, min sambo har vart ett par i 7 år. Noah fyller snart 5, så det gick fort för oss. Vi hann inte ha så mycket tid för oss själva..

Bakning är min stora passion i livet och jag bakar allt från småkakor till tårtor. Nybakat bröd är gott, men ack så tråkigt tycker jag att baka.

Trivs du på ditt jobb eller vill du plugga vidare?

Trivs du på Gotland eller kan du tänka att flytta?

Gotland verkar vara så galet vackert och jag har velat åka dit hur länge som helst. Älskar den gotländska dialekten!



Vi bor inte i götet, utan i Trollhättan, 8 mil utanför. 2 mil från petra. Trivs väl här, men Saab har gjort staden lite död nu.

Nu ska jag fortsätta min bok innan Joel kommer hem och luskammar mig. Hehe.. Trevligt söndagsnöje väl?! ;)

Puss

2012-02-26 @ 20:39:19
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahahaha. jag typ måste köpa flaskan och placera på en piedestal!

2012-03-02 @ 17:19:35
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0