Workoholic

Publicerat: 2012-02-12 Kl: 11:35:20 | I kategori: Allmänt



Bild från i fredags. Födelsedagsbarnet hade för roligt för att hinna bli fotad.
Det här är min andra bästis. Jag har många.

Lite tunnt på inläggsfronten för tillfället, anledningen är att jag jobbar häcken av mig.
Det är dyrt att vara jag! Go figure.
Hur som haver, jag tänker på er, hoppas att ni mår bra & sådär.
I fredags hann jag dock fira min lilla bästis Aaron som fyllde tre år.
Vi trängde ihop oss nästan hela familjen och firade högt & lågt, som sig bör, med obligatoriska bajskorvslekar, döskalletårta, godis och semlor och pizza och gu vet allt. Varför är vi inte fetare i vår släkt?
Nä, plikten kallar hörni, har en hel del ROLIGT att berätta men det tar vi när det är spikat, ok?
PUSS!

Kommentarer
Postat av: The Riverhorse

Bästis nummer 1, det är jag va?!

Du kan få min vita My little Pony om du svarar ja.



Puss.

Ps, har jag sagt att du har fint hår?!

2012-02-12 @ 21:55:00
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0