Oatmeal n' eggs

Publicerat: 2012-02-22 Kl: 17:14:38 | I kategori: Allmänt


Gröt- och äggfrukost (fast just idag jobbmiddag) i ny tappning.
Efter recept från Kathe; mixa en deciliter havregryn till finare mjöl, blanda med två ägg och en deciliter mjölk. Stek och servera med bär.
Hur det smakar? Ptja, mina smakar stekt gröt... Men då mixade jag nog grynen för kort stund, och gjorde dem lite för tjocka. Tunnare och mer knaperstekta blir det nog en nötigare smak.
Gott & mättande hur som helst! Och liiite roligare än den klassiska gröttallriken...


Kommentarer
Postat av: Anna S

Nä för tänk för att jag inte gjorde det va!

Det var bara en maskin som gick åt pipsvängen.

Men det är en för mycket!

FAN!

2012-02-22 @ 22:12:50
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Johanna

Middag? Alldeles för lite säger jag.. Äter du inget kvinna?

Hur går det för dej? Du verkar ju jobba ihjäl dej.. Akta dej så inte kroppen börjar strejka, som den gjorde/ gör för mig.

Har vart ute på en timmes promenad i vårsolen å sen sovit en stund. Herregud, det händer aldrig!!

Nu ska ja svänga ihop en biffstroganoff å se två gamla avsnitt av oc innan jag hämtar mina gangsters på dagis.

Helgplaner?

Puss fina du.. Å appropå håret, det ändrar sig näg man blir äldre.. Mohahahaha..

2012-02-23 @ 13:34:35
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0