Movin'

Publicerat: 2012-02-13 Kl: 21:34:30 | I kategori: Allmänt






Sista flytten för i år går till en rätt nybyggd tvåa, första april 2012.
Ska bli enormt skönt!
Den lilla pärlan i innerstaden är fantastisk, söt och mysig och billig - med hopplöst dåliga förvaringsmöjligheter och klaustrofobisk cellkänsla.
Me so happy!! :)

Hjälp mig nu då - jag vill ha ett vitt, runt matbord, med plats för minst 6 pers.
Inte Ikeas. Inte för dyrt.
Vill dessutom ha ett snyggt soffbord och en fräsch mediamöbel.
Hit me. Kom igen. Let's go shopping freaky.
 Vart handlar ni möbler och inredning?

Kommentarer
Postat av: Anna S

Skicka adressändringskort så jag vet var vinet serveras i sommar.



Ikea, Mio, Folkhemmet. Eller varför inte Ellos.



Kräk- o feberpussar

2012-02-14 @ 10:53:19
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Petra

Så himla roligt! Jag är superglad för din skull <3

2012-02-17 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0