"Mina känslor är lite all over the place"

Publicerat: 2012-02-23 Kl: 10:14:41 | I kategori: Allmänt


Åh, det kommer en tår till prins Daniels framträdande idag. Spelar ingen roll vad han säger, jag gråter ändå.
Är inte deras kärlekshistoria i en klass för sig? De verkar så fantastiskt lyckliga!
Att det sen har fötts en liten prinsessa idag är naturligtvis helt underbart.
Må hon leva lycklig i alla sina dar.
Tittar på träbenet Tarras-Wahlberg på "Efter 10" nu och funderar på namnvalet...
Det hade varit så roligt med en Sibylla!
Vi kunde kalla henne "Korven".

Kommentarer
Postat av: Anna S

The sausage. Det kallar ju jag mina barn för.

Tror Danne o Vickan också kommer göra't.



Heppåre

2012-02-23 @ 22:41:27
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0