Relax, dont do it - when you want to go to it.

Publicerat: 2012-04-21 Kl: 22:20:24 | I kategori: Allmänt


Hoppsan, det råkade visst bli superduper personligt, långt över gränserna.
Allt är BRA, jag var varit lite bissy men GUD people, jag är inte DÖD.
Ni känner mig bättre än så.
Anledningen till min långa frånvaro på bloggen heter främst Instagram - det är så mycket enklare & snabbare och lika beroendeframkallade som Facebook (mest för att det ÄR som Facebook. Bild-fejjan).
Följ mig där istället, heter chimmzy.
Är ledig i helgen och passar på att vara sjuk. Utöver det har jag hunnit med en After Work och städat ur garderoberna, dessutom hälsat på mina Slitekillar och fått en snabb skymt av fina Ljugarnstjejerna.
I'm all good, RELAX!

Puss & Hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hj vännen! Har nästan glömt bort dej här eftersom vi instagrammar, smsar å pratar i telefon nu..

Ligger på soffan i Gbg å har det gött.. En helg bara för mig själv. Guld värd!!!!

Smsa dej förut om datum.. Ahhhhhhghhhhhhh spännande!

Hur går det med galgandet?

Puss

2012-04-28 @ 23:25:27
URL: http://Havesomedessert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0