Happy Easter

Publicerat: 2012-04-06 Kl: 14:45:28 | I kategori: Allmänt


Glad påsk mina vänner!
Lilla chokladkaninen är mitt enda påskpynt i år, förutom en bukett påskliljor på soffbordet. Lite skäms jag, trots att jag ska jobba hela helgen får jag gäster både ikväll och imorrn - well, gillar de mig inte utan påskpynt gillar de mig förmodligen inte med det, heller.
Får supa dem under bordet så att de inte märker mina tillfälligt avtacklade husmorskonster.
Nä hörrni! Plikten kallar.
Önskar er en härlig helg!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Mäh, dina gäster får väl ta med pyntet!

Mys o må gott!

När får jag komma o göra det? Mysa alltså.

Puss i påsk

2012-04-06 @ 20:41:41
URL: http://Http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0