Thank God the weekend is short...

Publicerat: 2011-05-06 Kl: 12:34:40 | I kategori: Allmänt



...Eftersom att jag spenderar hela på jobbet!

Hur har ni det? Snö? Minusgrader?
På Gotland verkar våren ha återvänt, halleluja.
Jag har precis kommit in efter en alldeles för varm löprunda, har blivit helt årstidsförvirrad de senaste dagarna och trodde att jag skulle komma undan med en fleecehood. Icke, värmeslag deluxe.
Blir en bit Moussaka innan jobbet, gjorde en stor form igår och jag visade mig vara den enda som äter det, så jag har lunchlådan fixad för resten av helgen...

Får ibland små söta kommentarer på arkiverade inlägg från utländska tjejer i Tyskland, Polen, England...
Min bästa gissning är att de googlar på något helt annat och hittar gamla inlägg.
Gulligt att de tar sig tid att skriva & berömma tycker jag, som blir lika glad varje gång.

From time to time I get comments on old posts, from foreign readers in Germany, Poland, GB.
You guys! 
It makes my day every time - very sweet of you to take time to praise & comment here in my simple Swedish diary!

Vi hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Hello hello here is a word from a foreign mum living on the fastland called Sweden.

Hos are you doooin'?

Puss o godnatt min lilla moussakaskatt

2011-05-07 @ 00:32:26
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Exakt, läs ordentligt va. Va va va va va ;).

NykterhetsAnna var i farten igår. Trist som fan. Hade gärna klunkat rötjut som de andra tjejerna.



Pöss

2011-05-07 @ 20:34:48
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0