Lazy days

Publicerat: 2011-05-01 Kl: 11:43:09 | I kategori: Allmänt


Heej tjejer!
Här kommer en liten uppdatering, kors i taket!
Älskar årstiden, när man vill bosätta sig utomhus och bara gå in för att kissa & duscha.
Sitta framför datorn sparar man till molniga dar. Typ idag!

Här firade vi in Valborg hemma i soffan.
Jag hade grillfest hemma för mina kollegor i fredags, och H rumlade med sina jobbarkompisar.
Vi var med andra ord rätt möra bägge två i går (fast en av oss var betyldigt mer "mör". Inte jag).
Det blev för kallt för picnic, flera minusgrader i natt, och när vi väl hade fått igång grillen och lagat maten så orkade vi inte heller släpa oss iväg till någon majbrasa.



Kom på att jag skulle fota tallriken efter halva måltiden, därav det delikata utseendet.
Men gott! Grillad lax, aubergine, starka paprikor, majs, sparris i bacon, rökt auberginröra, såser & grillad citron.



Till efterrätt smälte vi den nya Caribbeanchokladen och doppade färsk ananas i skivor.
Har ni smakat Caribbean? Banan & kokos är försäljningstricket, fast den smakar bara kokos. Tur är väl det.


Sen slappade vi.
Mästaren av slappning syns på bild.


Själva då, hur firade ni? Brasa, utflykter, grillfester?
Äntligen första Maj!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Skön afton ni hade med massa god mat.

Vi åt också baconinlindad sparris. Fast ikväll. Med annat såklart :).



Kramis

2011-05-01 @ 21:24:11
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0