Rhubarbs & lemonade

Publicerat: 2011-05-30 Kl: 08:45:28 | I kategori: Allmänt




Där är knivjäveln igen, Anna!
Dyker upp så fort jag ska fota.


Vårt söndagsmys blev rabarbersaftskokning.
Vi gör saft av allt vi kan, fläder, blåbär...
Mamma skickade med ett recept på lila syrénsaft som står näst på tur.

Godmorgon måndag!
Strålande väderprognoser, passar bra det, hihi!
Jag är nämligen gräsänka hela veckan då min älskling ska jobba i Skåne.
Själv ska jag passa på att göra allt sånt som man inte hinner annars, vilket iofs betyder städa och putsa bort alla små barnhänder från rutorna.
Men även lyxigheter som att sola, gå på krogen och äta frukost i sängen...
Tjusningen med singellivet lär försvinna rätt fort för jag saknar dem galet mycket redan och båten går inte förrän i eftermiddag :-).

Hur mår ni då? Vad gör ni idag?
Anso-Anna? Sofie? Petra? Grys mamma?
Och resten?
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jo, här försöker vi vakna till liv serru, eller ja, bli människa igen..

En HEMSK natt med lilla Grysan resulterade i en HEMSK morsa. Ett vrak närmare bestämt..

Jag förstår inte det här riktigt, Gry är vaken halva natten men är ändå lika pigg och fräsch som en nyponros.. Hur fan gör hon?!



Solen skiner ute men det blåser som fäen!



Ska alldeles strax ta tag i hemmet och dammtorka och dona, på med hucklet och knäskydd för här ska skuras!



Sugen på saft blev jag oxå.. Hm!



Ha en förbannat trevlig dag fina du! =)

2011-05-30 @ 11:18:07
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Anna S

Ja där är kniven igen. Jag börjar bli orolig!

Men den är fin!

Det luktar bajs här hemma. Och det är inte jag som gjort i brallan...

Har solat i underkläder medan bajsbrallan sov middag.

Nu ska hon gödas med lite mellanmål och jag ska ta dagens första kopp kaffe. Skandal att den inte dricks förrän nu.



Puss söta blonda du

2011-05-30 @ 14:00:03
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0