HM

Publicerat: 2011-05-30 Kl: 17:29:06 | I kategori: Allmänt




Från HM

Hittade en del när HMs onlinerea drog igång i morse!
Mycket är redan slut, så jag är rätt nöjd.
Maxade min sommargarderob med tre bikinis - har tittat på dem i butik och med ett pris på 64;- för överdelar och 49;- för under, måste man liksom bunkra upp...
Underdelarna har varit slut på vårt HM i Visby, så lyckan var total när de fanns kvar på nätet.
Köpte även sandaler i olika färger för en femtiolapp paret, och lite annat smått och gott.
Med koden 8725 får ni 10% rabatt, även på reavaror!

Har ni fyndat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är i språnget mellan köket men här:

http://www.arla.se/default____17800.aspx?selectedmenuitem=31424



=)

2011-05-30 @ 18:45:02
Postat av: Veronica

Hm, man kanske ska ta och klicka hem lite då!



Mysig blogg!



Kram!

2011-05-31 @ 11:03:42
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: SOFIE

Hahah nää mebn jag vet inte... tänkte istället att det kanske var för "vanligt" med utsläppt... och nu har jag blivit osäker på klänningen. tänk om den inte blri bra. jag valde bort en del "extra allt" som bling bling och så... tänk om det var dumt... och är vårt tema verkligen bra... kommer skorna att funka under klänningen.... är förrätten lite tråkig....håller allting måttet?



GIFT DIG ALDRIG!!!



alla dessa beslut och ångesten både före och efter... inte undra på att jag sover dåligt ;)



Nej, eller det är klart att du ska gifta dig! Jag ser framför mig ett utomhus bröllop me utsikt över havet. Du kommer ha en axelbandslös klänning med lite bling över bröstet och ännu mer bling i ögonen. Så fint... =)



Hörru hur var ELF grejerna? =)



Pusso kram

2011-05-31 @ 21:58:03
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0