Zara

Publicerat: 2011-03-08 Kl: 11:03:38 | I kategori: Allmänt


 
Jag älskar min ö, tro inget annat!
Men det finns för- och nackdelar med allt -antalet butiker, för att nämna något.
Ni skulle ha sett när jag var liten!
Vi hade inga butiker, jo förresten, vi hade Tempo (nu Åhlens) och Domus (numera Coop Forum).
Alla barn på mitt lekis hade samma mjukisdressar, köpta på ICA.
Jag har för mig att HM slog upp portarna i början av 90-talet - där någonstans började det.
På 2000-talet har de flesta stora kedjor hittat hit, såväl som ett par mindre märkesbutiker.
Mina kläder är inte längre köpta på ICA, men shoppingen kan knappast kallas bred!

Zara har jag saknat sen min tid i Spanien och ingen är väl gladare än jag åt att webshopen äntligen öppnat upp för beställning till Sweden.
Den här söta kappan hade jag gärna haft i min ägo, till exempel!
799 väl spenderade kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0