White

Publicerat: 2011-03-03 Kl: 16:10:26 | I kategori: Allmänt


Efter en snabbrunda på stan kom jag hem med en ny krinklad sjal i vitt, en guldig brosch speciellt till min nya kofta från MQ samt hårsnoddar som matchar min nya hårfärg.
Har härliga vårkänslor som lockar fram ett köpsug efter ljusa och framförallt vita kläder & accessoarer...
Inte alls unikt för mig, kostaterade jag efter att ha avverkat flera affärer som nästan endast skyltat i vitt, beige, puderrosa & kamel. Tydliga modemåsten i vår!


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Tack för dina söta ord om tjejern o mig!!

Visst, lockigt hår kan vara fint men jag har nog hårkvalitet likt dig! Torrt fnasigt torrt BURR!!



Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa är det en transa med??

Jag kollar inte på BB men har gluttat förbi några ggr.

Kan dock gissa att det är hon den där tjejen med ljusroooooosa läppstift och fyrkantigt ansikte, typ??

Förr om åren kollade jag ALLTID! Vi hade tom dygnetrunt kanalen haha.



Imorn kommer finaste Sofie hit med sin familj. Jippi :)



Puss

2011-03-03 @ 22:20:46
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0