Waffles

Publicerat: 2011-03-23 Kl: 07:11:31 | I kategori: Allmänt


Mornin' ladies,
Ännu en tidig morgon då min H envisa med att vakna halv sex.
Kort där efter är även lillkillen på benen och då är alla vakna med buller och bång.
Utbildning hela dagen (psykisk ohälsa, intressant) och efter det funderar jag på att bjuda syster med familj på våfflor.
Finns väl inget bättre än våfflor! En av mina "favorit-mat-högtids-dagar".
Bäst blir de när man gör smeten själv och serverar med lättvispad grädde & rårörda jordgubbar.
Att skända dem med choklad, fruktsallad eller kolasås är som att svära i kyrkan, tycker jag!
...Hur vill ni ha era våfflor?


Mums!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

ååå våfflor! Jag vill ha mina precis som du beskriver.

Men jag äger inget våffeljärn, så det blir inte så ofta jag äter det.

Men jag tror det snart blir ett inköp.



Ha de fint

2011-03-23 @ 07:56:59
URL: http://linalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0