Hearts

Publicerat: 2011-03-10 Kl: 13:49:53 | I kategori: Allmänt



Förälskade hjärt-örhängen...


Bare Bliss läppstift från Isadora...


...& tunika från Indiska.

Tänk vad lite träning kan göra!
Är som en ny människa.
Nya är förresten även mina rutiga strumpor - och hala!
Jag svichar runt som bambi på hal is här hemma :-).
Det är sällan jag bjuder på outfit-bilder, främst för att mina dagens allt som oftast består av mjukiskläder och då gärna min älsklings alldeles för stora Peak-hood... Skön som tusan, men photogenique, not so much.
Var snabb med att dokumentera dagens klädval, så kan vi minnas det ihop.
Ibland har även jag riktiga kläder!
Det har mycket att göra med jobbet - vi har ju "uniform".
Kontorsråttorna har en helt annan anledning att se prydliga ut dagtid.

Hur ser ni ut på dagarna?

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

På jobbet har jag blå kortärmad tröja och beige pösiga brallor. Det är allt annat än snyggt så jag tar alla chanser jag kan att klä upp mig. Jag gillar verkligen tunikan som du har på dig.

2011-03-11 @ 06:35:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: P

wow så snygg du är!

på statoil har jag en hemsk rutig skjorta med arbetarbyxor, eller ja, dom byts oftast ut mot vanliga jeans... på Lindex har jag deras basic-jeans och någon ny topp, enklaste sättet att hela tiden ha på sig kläder som säljs i butik.I skolan så lallar jag runt precis som jag känner för, älskar att vara student för det finns inga regler! Du kan lika gärna komma uppklädd som till fest som i gympabyxor utan att någon ser snett på dig.



vad jobbar du med förresten?

2011-03-15 @ 10:20:52
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Jakobuna

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-09 @ 14:37:30
URL: http://jakobuna.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0