TGIF

Publicerat: 2011-03-18 Kl: 11:51:35 | I kategori: Allmänt


Tittar in för ett snabbt hej innan jag fortsätter min jobbdag.
Kör med dagens mest uttjatade rubrik idag...
Men oj, så sann.
Äntligen helg!
Det behövs verkligen, är helt slut i kropp & själ.
Har ont i halsen och låg dessutom vaken halva natten efter en mardröm.
Jag blev jagad av en japan med en stor kniv, vilken jag fick tag på och högg honom flera gånger i hjärtat.
Han dog inte och jag upprepade "det tar aldrig slut, det tar aldrig slut" hela drömmen.
Inte så svårt att tolka, eller hur?

Får se vad dagen bjuder på, det ryktas om snö vilket kan sysselsätta min kärlek hela kvällen.
Förhoppningsvis inte, och då hoppas jag på lite kvalitetstid tillsammans <3.
Funderar starkt på att dra några slingor i hätta själv, återkommer i så fall med fotobevis på en något ljusare kalufs i eftermiddag.
Hoppas att ni har en härlig dag, vart hän i Sverige ni än befinner er.
Stora kramar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha

Cissi

(Christine)

fast för mig är du en Cissi och en sur sådan.. ;-)



Du är så fyndig! Måste genast "signa" namnet! fast tyvärr blir det en blogg.se adress.



________________________________________________



Vad händer med dina egna storslagna planer för bloggen? Har Cubus kontaktat dig än? ;-)



Kramar!!!

2011-03-18 @ 15:38:23
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Sofie

var tog min kommentar vägen?



Nu har jag signat namnet!



KLOCKRENT!



TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!

2011-03-18 @ 15:47:13
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Sofie

Krånglar den??? Men!! åh!!!!!!!!!!



hade du ännu bättre namnförslag alltså???



Åh alltså blogg.se är det ju strul med varje dag!!!!

2011-03-18 @ 16:42:27
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Sussi

Jag vill också slinga håret! Fixar du det?? Ja du det där chrisse får du leva med, vem börja med det egentligen?

2011-03-18 @ 17:43:50
Postat av: Cinnia

Sussi: Absolut! Kom hem bara så fixar jag allt!

Chrisse kommer från min storasyster. Och från dig!

Pusspuss!

2011-03-18 @ 18:32:50
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: Sussi

Så det är så det är! Känns dyrt för en slingning men ska fundera på saken ;-) puss

2011-03-18 @ 21:05:40
Postat av: ♥ Anna S

PARMASKINKA jag vill ha PARMASKINKA!!!

Ligger ett paket i kylen... Hmmm. Imorn är det jag som äter upp det!



Hur mycket snö fick ni = fick du behålla karlskrället hemma?



KRAAAAAAAAAAAAAM

2011-03-18 @ 21:59:02
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0