Sunny tuesday

Publicerat: 2011-03-08 Kl: 11:13:05 | I kategori: Allmänt


Gomorron!
Hoppas dagen börjar lika fint för er som för mig.
En underbart solig dag här!
Har tillbringat förmiddagen med att diska, städa, vika tvätt, prata i telefon och hoppa runt på lite hemmagympa.
Ni gör väl er dagliga planka?
De första gångerna hade jag så ont i magmusklerna att jag knappt kunde röra mig.
Finns ingen mer effektiv magövning - rekommenderas av såväl mig som supermamman Olga!
En rask promenad i fina vädret innan jobbet.
Glöm för guds skull inte att det är såväl internationella kvinnodagen som fettisdagen idag.
Jag firar genom att köpa hem semlor. Och vara kvinna. 
Kramis!

Kommentarer
Postat av: Photographs by Petra

Hej raraste!! :D



Tänkte allt på dig idag när jag hörde att ni minsann kommer att slå över till vår idag (för då har ni haft över 0 grader i 7 dagar i sträck!!) Här är det minus och vi väntar snöblask (tvivale!)



Grattis till dig som kvinna och grattis till vädret och grattis till magen som får semla!



Kräm

2011-03-08 @ 17:12:37
URL: http://photographsbypetra.com
Postat av: ♥ Anna S

Godmorgon sötfisen!

Du den där febern du hade. Kunde du inte behållt den för dig själv?

Nu har Nicole fått den. Typiskt!



Kram

2011-03-09 @ 07:22:30
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0