Quick update

Publicerat: 2011-03-31 Kl: 12:52:37 | I kategori: Allmänt


Hej på er!
Slänger i mig lite snabblunch innan det är full fart iväg igen.
Är trött trots fina vädret, ett par koppar kaffe till så är man kanske på banan igen!
Hm, fick höra idag på jobbet att kaffe har visat sig så effektivt mot demenssjukdomar att det inte bara rekommenderas som kosttillskott, utan att forskarna även håller på att utveckla mediciner med just den magiska ingrediensen.
Med detta som grund kan man fråga sig hur jag, virrigast i Visby, skulle ha betett mig utan min dagliga överkonsumtion..?
Hur som helst, jag ber om ursäkt för den undermåliga uppdateringen.
Har faktiskt fått till en ny sida på ny plattform och därtill ett eget domännamn!
Grejen är att jag är tekniskt handikappad så skiftet tar kanske en stund, med tanke på att man ska få in en ny hantering i systemet!
Have mercy.
Och häng med mig dit sen :-).

Nu ska jag åka ut på landet för att hänga med min syster, svägerska och deras småttingar.
Hoppas på en helt fantastisk eftermiddag med massor av bus, promenad och fika.
Senare i kväll har jag bjudit en äldre systerdotter på födelsedagsmiddag, så mysigt när de blivit så stora att man kan hitta på egna saker med dem. Den här tjejen fyllde 19, hon kommer alltid att vara bebis i mosters ögon, hihi, men det är himla roligt att ålderskillnaden börjar jämna ut sig.
Quinoasallad & kyckling, kanske? Passar väl en träningsgalen tonåring?

Uppdaterar senare!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syster o svägerska=lesbisk!:P

2011-03-31 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0