Home alone

Publicerat: 2011-03-03 Kl: 22:31:11 | I kategori: Allmänt


Godkväll!
Har precis kommit hem och mellanlandar i soffan.
Är egentligen proppmätt efter både kroppkakor och semla, men köpte med mig Mango på vägen hem, som råkar vara min stora passion här i livet.
Den avnjuts tillsammans med salta mandlar framför skräp-TV.
Till min stora glädje var min bror och hans tjej också bjudna på middag.
Alltså fick jag träffa mina fina brorsöner, och det är ungefär det mysigaste jag vet.
Speciellt nu när jag saknar mina egna killar här hemma.





Vi speglades i kameran, och jag gjorde alla tänkbara miner för att få den här söta surpuppan på gott humör.
Oklart om det uppskattades.

Ska ringa min love & krypa ner i sängen.
Önskar er godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Måste säga att det klär dig med en sån liten goding i famnen :-p

2011-03-03 @ 22:34:24
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Gooos!!!



Men vadå?

Så HON är egentligen en HAN på riktigt??

2011-03-03 @ 22:45:09
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0