Dead inside

Publicerat: 2011-03-07 Kl: 11:37:42 | I kategori: Allmänt


Hej tjejer, ursäkta att jag varken bloggar eller svarar, är så trött!
Har jobbat hela helgen, 7-20.00 både lördag & söndag, med feber och halsont.
 I morse kom följderna; orkade inte öppna ögonlocken.
Sitter under en filt och fryser, är inte sjuk-sjuk idag, men helt slut i kropp & själ.
Känns som att jag har festat i dagarna tre efter att ha åkt Vasaloppet.
Funderar på om jag borde vila eller ta en långpromenad!
Endorfiner har väl aldrig skadat någon, inte frisk luft heller...
Min loved one är äntligen hemma och i kväll kommer vildingen.
MYS!
 Har saknat dem båda av hela mitt hjärta.
Återkommer lite senare med roligare och piggare inlägg, okej?

Vad gör ni i dag?
KRAM!

Update: Vilken superbra TV-serie rekommenderar ni?
Vill åka och köpa en eller flera boxar och nörda hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad jobbar du med?? Verkar vara långa arbetspass...

Hoppas du nu får vila upp dig ordentligt och snart mår bättre!

Här är mina top-tre favoriter:

Prison Break

SATC

One Tree Hill



KRAM

2011-03-07 @ 11:45:50
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Du kanske borde fundera på att TA DET LUGNT lite vännen. Även om frisk luft är bra så är även en slapp eftermiddag i soffan likaså!

Var rädd om lilla kroppen och knoppen.



Desperate Housewifes är min favvoserie all time!

Annars Vänner.



Puss o kram



Ps, du ska få receptet på Gulls smaskiga chokladkaka

2011-03-07 @ 13:24:18
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: SusannaRosita

Jag rekommenderar "Heroes". Man fastnar direkt efter första avsnittet. :)

2011-03-07 @ 14:19:10
URL: http://susannarosita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0