Coffee queen

Publicerat: 2011-03-17 Kl: 10:55:52 | I kategori: Allmänt



Är en sucker för pulverkaffe, dels är jag för otålig för att invänta att en hel kaffekanna ska rinna igenom, dels är den här Espresson på burk helt makalöst god. 
Slår de flesta köpta malningar på fingrarna!

Godmorgon tjejer, eller god förmiddag rättare sagt!
Det är så ostädat i vårt hem att jag skäms, en rejäl utrensning behövs i såväl kyl, frys, garderob, hall...
Det är vad jag ska ta mig för innan jobbet.
Blir så glad när ni kommenterar!
Fast jag uppdaterar sällan, inte har någon bloglovin' och fotar halvskumma kort från min Iphone finns det en liten skara som tappert står ut. Fina ni!

Har precis trotsat mitt halsont och lyckats få i mig en skål med yogurth, banan, nötter och massor av kanel.
Ytterligare en kopp kaffe så är man kanske människa igen!
Vi hör lite senare (Jo Ulrica, det gör vi)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0