Strawberrys & cream

Publicerat: 2011-06-21 Kl: 10:08:09 | I kategori: Allmänt



En liten bit av himmelriket levereras i vit påse.



Jag <3 jordgubbar = sant


Godmorgon tisdag 21 juni 2011.
Vart tar tiden vägen?
Midsommar på fredag, några veckor till semester och sen har hösten kommit.
Vi håller tummarna för att det hinns med massor av salta bad, ljumma grillkvällar, sommarfester och lata dagar i solstolen innan dess...
Just nu är jordgubbarna billiga och goda, även om jag gillar dem som mest när säsongen går mot sitt slut och de reas ut för halva priset, sådär mörkröda och nästan lite skrumpna :-). Vi konstaterade igår att min H vill ha gubbarna ljusa och fasta i köttet medan jag älskar dem sockriga och övermogna... Hej symbolik.
Det blev i alla fall en skål till frukost. Mmm!

Snart en powerwalk för att klämma Annas runkeeper-tider, sen är dagen igång och därmed ska det städas och fixas och kanske hinner vi med att sätta en omgång flädersaft?
Dessutom måste jag nog smita ner på BB för att titta på ett litet underverk som kom till världen halv fem i morse. Min bästa vän fick en liten pojke och det var på tiden då vattnet gick redan natten före. Därmed kan det också behöva införskaffas en liten nyfödningspresent...
Kommer bli en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Haha mina Runkeeper-tider är nog inte svårslagna!

T.A.C.K för dina ord om mig!!

Det värmer och landar på precis rätt ställe, i egot :).



Ja, du... handsvett har jag inte. Men en kort jä_la sladd till laddaren. När jag skulle ta telefonen från nattduksbordet så var sladden lika kort som den alltid är och jag blev lika överrumplad som jag alltid blir, över att den är så kort = telefonen glider ur greppet, ner på sänggaveln och glaskraset är ett faktum. suck!!



Vad mysigt att få sniffa lite bästakompisbebisgos!!



Puss & kram från Anna som gillar jordgubbar likt din H, nästan

2011-06-21 @ 12:59:57
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0