Seagull (nothing gull about it)

Publicerat: 2011-06-01 Kl: 13:22:27 | I kategori: Allmänt



God eftermiddag!
 Hur är det mer er?
Hos mig började dagen med att en fiskmås väntade på mig utanför jobbet, för att sedan attackera och bajsa på mig!
På jeansen, tröjan, i ansiktet, på handen... I håret...
Samma fjäderfä gjorde en störtdykning efter mig igårkväll, och när jag imorse kom inspringandes på jobbet med måsskit överallt ställde vi oss på balkongen för att se om den gjorde fler utfall.
Det gjorde han naturligtvis, så förhoppningsvis skjuter vaktmästaren ner honom.
Eller honom, skriver jag, det är kanske mer sannolikt en liten fru som vaktar sina ungar.
Å andra sidan har den spenderat hela dagen uppflugen på en lyktstolpe, för att riktigt kunna spana över området och dyka på varenda en som passerar, så någon omsorgsfull mor verkar det inte vara...
Ska äta lite lunch här, så blir det kanske en redovisning av ELF-grejerna som Sofie verkar sugen på senare.

 
Hårbajsaren.


Älskar förresten Camera+ appen, var den Anna som tipsade?
 Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken jäkel! Jag är svår att få tag på jag vet...skriver tenta nu så stänger ofta av ljudet på telen när jag skriver men framåt helgen ska jag vara klar :-) kram

2011-06-01 @ 17:06:55
Postat av: ♥ Anna S

Jäkla flygfä!!

Stryk ska HAN ha!

Fram med kniven!



Puss från Anna som inte tror sig ha tipsat om appen

2011-06-01 @ 20:39:19
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Photographs By Petra

men åååh, så du har haft en sån där uuunderbar kväll! Vad härligt :D



2011-06-03 @ 23:47:35
URL: http://photographsbypetra.com
Postat av: ♥ Anna S

Men vad kul att du drömde om mig inatt.

Det betyder att du vaknade upp imorse och tänkte på M.I.G det första du gjorde. Och sen kunde du liksom inte släppa tanken utan du har gått omkring och tänkt på mig heeela dan. Erkänn!



Hej

Puss

Kram

2011-06-04 @ 23:28:44
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja ibland tycker jag att det verkar som om du känner mig bättre än mig själv ibland! Ta färjan över havet och kom och häng med mig och Anna så ska jag visa dig hur man kan "låna ett par bröst" ;-)



Vet du? I förrgår såh jag världens sötaste lillafiskmåsunge som jag villa gå fram och klappa - NEJ - men fota! men så satt mamman där uppe och skrek på en gatulampan och DÅ TÄNKTE JAG PÅ DIG och ville slippa bajsattacken och vände på klacken...



så av detta vill jag ha sagt att tack för att du delade med dig av din bajstattacksincident! ;-)

2011-06-07 @ 09:52:58
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: ♥ Anna S

Här forstätter vi prata om måsar.

Jag tänkte just på dig också.

Plötsligt var himlen på baksidan fylld av äckliga måsar som flög fram och tillbaka fram och tillbaka.

Skickade upp Nathalie o hennes kompisar i skogen på baksidan och se om dom hittade nått måsintressant. Det gjorde dom- en soppåse.

Putsväck med påse OCH måsar. Tack bomtjackalack

2011-06-07 @ 17:45:41
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0