Final sale

Publicerat: 2011-06-20 Kl: 10:40:13 | I kategori: Allmänt



Läste att Petra har fyndat big time på Zoovillage i helgen!
Just där hittade jag inget då det var rätt utplockat i rean när jag hittade dit, däremot hade TintinStyle Country dreams mycket kvar. Har länge haft siktet inställt på en cardigan från Du&Jag, underklänningar från ByTiMo, diverse blusar från Odd Molly och nu hittade jag även tunikor från finaste Smooph... Ojojoj!


I Visby lyser de riktiga fynden med sin frånvaro.
Här ovan ett axplock från fredagens shoppingrunda, vit basklänning i fodralmodell, skjortklänning & underkläder från HM. Nog för att det är svårt att hitta guldkorn på HM's rea men när de dyker upp är de så gott som gratis!
 Hittade även en vit blus från Stockholm/MQ med jättefin knäppning, kom inte med på bild.

Klänningen invigdes redan igår på min systerdotters studentskiva.
Halvvägs igenom kom jag på att priset dinglade kvar, dessutom med stor röd realapp :-).
Min H fick muttrande dra bort den, nämligen inte första gången som jag glömmer lapparna på nyköpta plagg.
Hey, de sitter där bak! Vem har ögon i nacken?

Hur är det annars? Har ni det bra?
Tack för alla kommentarer trots värdelös uppdatering, har jobbat hela veckan och utöver det försöker jag städa, tvätta, diska, hålla kaninen vid liv (han hänger löst, den lilla allätande vandalen), och utfodra mig själv såväl som andra.
Den här veckan är det lugnare och jag inleder med två helt lediga dagar, jobb på onsdag och sedan semester och camping i Nynäshamn över midsommar!

Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow så snygg du är! och kul att även andra än jag glömmer den där jäkla prislappen ;)



midsommar kommer f hem så vi ska nog bara se på elden, i norge heter det ju sanktansafton och påminner mer om sveriges valborgsmässoafton där man tänder bål

2011-06-20 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0