You're tired, boring, you're sore, boring...

Publicerat: 2011-01-21 Kl: 14:22:17 | I kategori: Allmänt



Blev lite nytt idag för att "utnyttja rean" innan den tar slut.
Pja...
Klänningarna är visserligen last season,men funkar såväl nerklätt med ballerina & jeansjacka som uppklätt med heels.
160 spänn styck med rea & rabatt tycker jag att de är värda!
Resten av beställningen är ordinarie sortiment, och kan mycket väl vara den tråkigaste, tantigaste och mest ordentliga beställning jag någonsin har avlagt.
Förutom det ni ser nedan, innehöll den strumpor, bygelBH:ar och hipsters, nutidens mamelucker.





Jag tar mitt liv som bonusmamma på allvar!

Till jobbet!
Kramis

Kommentarer
Postat av: S

Gillar den där vita tröjan... jag vill också shoppa!

2011-01-22 @ 10:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0