Say my name, say my name, you acting kind of shady, ain't calling me baby, you better say my name.

Publicerat: 2011-01-19 Kl: 07:36:38 | I kategori: Allmänt


Äter aldrig frukost hemma när jag jobbar, men idag är förmiddagen reserverad för utbildning, och inte av det trevligare slaget med fika inkluderat.
Dricker en kopp kaffe på stående fot och snabb-bloggar för att alldeles snart ha så bråttom att jag varken hinner sminka mig eller hitta matchande strumpor.
Ibland tror jag att jag njuter av att leva på gränsen. Suck!



Väcktes för övrigt av två sms i telefonen i morse;
"Vet du att din pojkvän har namnsdag idag?".
Två sekunders mellanrum.
"Och din bror?"

Min lillebror, på väg med samåkarna till jobbet förmodligen, tyckte att det var bäst att gardera sig.
Haha!
JA, älskade Henken.
Jag vet att du har namnsdag!
Värd att hyllas precis varje dag, men lite extra just den 19:e januari.
Så grattis till dig! <3

Min kärlek har jag däremot inte grattat, och det "glömde" jag med vilje.
För honom blir det ett mini-firande med paket och hela baletten.
Livet har för få bemärkelsedagar!

Vad var det jag sa?
Bråttom!!!


Kommentarer
Postat av: Jasmin gravid vecka 37 med lilla Milo

Det här inlägget skrek Jasmin... för 9 månader sen...

åh saknar att ha brottom och lyckas med det! Nu får jag inte ens pröva "lyckan" utan sammandragningar haha



Men det går snart över, snart är han ute och då ska det snabb bloggas och drickas kaffe på stående fot!



2011-01-19 @ 09:22:00
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: Jasmin gravid vecka 37 med lilla Milo

hahaha sa du snygg? Man tack man tackar, men vet inte om du missade "före" och "efter" bilderna hahaha



Jag har verkligen mina dagar, men du kommer verkligen inte ha några problem, du är snygg varje dag!



kram!

2011-01-19 @ 12:24:00
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

HAHAHAHAHA!

2011-01-19 @ 18:18:42
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0