Up to date

Publicerat: 2011-01-28 Kl: 15:49:34 | I kategori: Allmänt


Hej tjejer,
Snabb uppdatering innan ICA Maxi med kärleken.
Kvällens planer är att bjuda min syster med familj på middag, ni som är något sånär insatta i mitt familjeliv inser att det inte är något litet projekt, och att jag tar med mig rabattchecken á 5% på hela köpet med glädje!
 Står här i träningskläder och ser fuskigt sportig ut; springturen i det fina vädret fick nämligen ställas in då jag glömde skorna i skåpet på jobbet.
Tusan!
Får snopet byta om igen och hoppas att Mr Busy skyndar sig hem istället för att fika med sina anställda-
då kan han fika, minsann!
När jag vill springa in på caféer är det tråkigt och ett onödigt ont...
Killar.

Hur är det med er?

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Goood då kommer jag med taikons då ;).

Mensvärk från hell, ostbågar, lets dance. Fredagsmys. Eller?

2011-01-28 @ 21:09:29
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

Haha du är ju så rar! Jag antar ett ni är rejält många hemma då, schyyyyst att ha 400kvm att röra sig på ;-)



Fin bild du lagt upp, blir alltid så sugen på att bli mörkhårig när jag ser dig men inser att jag inte får utseendeted mig på köpet;-) sötkorv!



Vad ska ni laga? Vi ska också ha gäster och jag har inte en clue om vad vi ska laga!



Tjuss

2011-01-29 @ 07:25:42
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0