There's a new love in town...

Publicerat: 2011-01-24 Kl: 20:45:53 | I kategori: Allmänt


Känner på mig att det lär bli ett långt och kärleksfullt förhållande mellan min och min nya telefon!
Lite jobbig att komma igång med, men vadå, det mesta blir väl bättre när man får kämpa lite för det...
I övrigt är både jag och Axel sjuka och hemma såväl idag som i morgon.
Halsont & feber dras vi med...
Det var kanske underförstått efter det första mms:et vid 12-tiden där han ännu gick i pyamas!
MMS-bloggning är verkligen min grej, snabbt, lätt och roligt.
Räkna med betydligt tätare uppdatering framöver!

Ska kurera mig med Pringles och honungsvatten.
Man måste äta glass när man har ont i halsen också, va?
Trevlig kväll!
Kramis

Kommentarer
Postat av: S

Glass är givet! Choklad är säkert ännu bättre ;-) Krya på dig! Kram

2011-01-24 @ 21:34:15
Postat av: ♥ Anna S

Jag upplever ett innerligt och känslostarkt förhållande med min telefon!

Vi är soulmates ♥

2011-01-25 @ 10:17:33
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0