Potions & emotions

Publicerat: 2011-01-22 Kl: 15:41:39 | I kategori: Allmänt


Är i övrigt inte jätteimponerad av deras mineralsmink,
 men det absolut finaste rouget hittade jag hos Tikei.se.

Rouge Sunrise

Bilden speglar inte alls den härliga korallfärgen,
 som förmodligen passar precis varenda människa.
Har testat det på tre kompisar - en blond, en rödhårig och en "ljust mörkhyad" (oliv?).
Alla, såväl som jag själv, har älskat det!
Jag är kall i mina färger och och använder endast kalla rouge.
Detta drar åt varmt men är ändå helt fantastiskt fint & lättanvänt.
89 spänn - det stavas fynd!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hörrödu orkidéexperten, jag har ofta funderat på detta, det står att när blommorna faller av eller så så ska man klippat "above the eye". Var i helsike menar dem? Jag har aldrig fattat det så jag klipper aldrig. Sen vill jag ha tips på orkidéer som blommar om. Jag höll nämligen liv i en orkidée en gång som liksom aldrig blommade igen och då sa floristen att det minsann inte alla sorter som gör det. Någon sån sort vill inte jag lägga något krut på ;-)

2011-01-23 @ 09:35:04
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0