Mr. telephone man, there's something wrong with my line...

Publicerat: 2011-01-22 Kl: 15:14:34 | I kategori: Allmänt


Hej tjejer!
Har precis smällt ihop en drömtårta enligt standardrecept.
Strykande åtgång ;-).
Nästa gång vi hörs blir det förmodligen från min nya Iphone, liten julafton i kväll, minsann!



Helgen går för övrigt  i arbetets tecken för både mig & H.
Ska försöka bibehålla en något sånär jämn uppdatering av bloggen ändå - roligt när det märks på statistiken att det är fler än mina nära som inte bara läser, utan följer, min oanseliga lilla dagbok!
Är vansinnigt sugen på en ny design så att det blir mer "på riktigt" - men det har jag sagt länge...
Den som lever får se!

Hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

oansenlig? BAH! Den BÄSTA lätt



välkomen till ifån klubben, du kommer inte att ångra en sekund :D

2011-01-22 @ 16:17:22
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Jodå det är bra här förutom att jag inte kan skita och har svullna fötter, livet leker :D



kram!

2011-01-22 @ 19:25:23
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0