it's friday I'm in love

Publicerat: 2011-01-14 Kl: 08:39:22 | I kategori: Allmänt


Vaknade med ont i halsen och feber och det kan ju förklara mitt humör de senaste dagarna.
Det finns inte inplanerat så jag ignorerar fullständigt ev. sjukdomssymptom och tar mig ner på stan för en liten shoppingrunda med min storasyster, för bland annat inköp av träningsskor och storhandling av mat.
Har varit osams med min kära sambo större delen av veckan och behöver nog kompensera med lite TLC och vitlöksräkor i kväll...
I övrigt hoppas jag hinna med en riktigt lång promenad, förhoppningsvis även att lägga mig en stund i solariet samt handla lite korgar eller annan småprylsförvaring till badrumsskåpen.
Först blir det varm dusch!
Tyvärr blir sällskapet dessa efterlängtade flaskor från Redken, som visade sig vara en riktig besvikelse.



Schampot gör väl vad ett schampo ska; balsamet är värdelöst och påminner om TREsemmés -  jag gillar inte den serien heller.
Stylingcremen gör håret hårt och torrt i överdos och ingenting alls i normaldos.
Cinnia does not recommend.

Eventuellt snor jag H's Head&Sholders.
Det luktar i alla fall gott!

Kommentarer
Postat av: p

ja ja ja köp hund nuuu! fattar itne varför alla ska ha det till så jobbigt, det är ju liksom bara en hund... dom blir rumsrena efter någon månad, diesel har aldrig tuggat sönder något och är ganska anpassningsbar till miljöer och hur mkt motion han får

2011-01-14 @ 10:28:43
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Åh va "härligt" att se att det är fler som är osams med sina sambos.. Hoppas bara det inte är nåt allvarligt!



Jag kan tipsa om schampoo å don som jag tycker är jättebra, Lanza heter det. http://www.lyko.se/sv/artiklar/lanza-healing-moisture-tamanu-cream-shampo-kukui-nut-conditioner-.html



Finns även en "inpackning"

http://www.lyko.se/sv/artiklar/lanza-healing-moisture-moi-moi-hair-masque.html



Jag tycker att Lanza i helhet är grymt! :) (låter som om jag är sponsrad, men det är jag inte)



Hoppas du får en mysig helg!

Kram

2011-01-14 @ 10:59:22
Postat av: ♥ Anna S

Haha, bad combo TLC o vitlöksräkor. Eller det beror på i vilken ordning man använder/äter :).



Krya på rej nu rekan!

Kramis bajsAnna

2011-01-14 @ 23:37:44
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: C

Ulrica, sköna-utan-blogg-höna, tack för tipset!

Har bara använt en produkt från Lanza och det var en "Magic bullet"-spray som jag fick av mamma, och den var hemsk, tyckte jag.

Men har läst mycket gott om Healing-serien. Måste testas!

Ang. osams med sambon, det är inget allvarligt, vi (läs: jag) grälar ibland...

Vissa verkar aldrig göra det - fin fasad utåt eller världens mest toleranta par!?

Förmodligen anses det privat och hålls långt borta från bloggarna. Inte här. Jag är privat och jag är mänsklig. Deal with it, liksom!

Trevlig helg & kram!

2011-01-15 @ 10:04:24
URL: http://cinnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0