I come home in the morning light, my mothers says, when you're gonna live your life right?

Publicerat: 2011-01-21 Kl: 09:47:19 | I kategori: Allmänt


Morning!
Lite trött idag efter myskväll med mina små hjärtan igår!
Så härligt att mina systerdöttrar Linn & Mimmie har blivit så stora att de själva kan köra ut för att mysa med sin moster!
"Morbror" H jobbade sent så vi väntade in honom med asiatisk kycklingsoppa efter nytt recept.
Plockade fram både cheesecake & semifreddo från frysen till efterrätt.
Såg filmen Killers med Kutcher och vad hon nu heter, den där blonda historian från Grey's Anatomy, ni vet?
Skitläskig tyckte jag, Henrik sa flera gånger Meh Hallå, det är en actionkomedi..
I hear you, kanske var det fullmånen som gjorde mig extra lättskrämd?

Nu: Storstädning.
Sen: Långpromenad.
Sist: Jobba..

Update:
Varför hamnade Orkidé-inlägget under?
Jag publicerade detta först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0