Fever, in the morning, fever all through the night

Publicerat: 2011-01-15 Kl: 12:52:22 | I kategori: Allmänt


Helg!
Fantastisk lördag började med smoothie på frusna hallon, Emil i lönneberga på TV, massor av mys med kärleken (sams!) och hans avkomma.
Fortsatte med en långpromenad i några minusgrader men uppehåll, kaffe med Axels lekkompis Lisa och hennes pappa, nu blir det till att försöka hitta en present till min kompis M som vi är hembjudna på middag till ikväll.
Hon har fyllt 30 år och det står still i mitt huvud.
Ute i sista sekunden naturligtvis, men vad tusan ska jag köpa?
BRukar mest bjuda ut varandra på restaurang och sånt där i present, men jag vet att hon fick många upplevelser på sin årsdag och vill egentligen inte ösa på med nåt märkvärdigt.
Hmmm...
Förslag mottages inom den närmsta halvtimmen.
Shooot...


Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hmm.. Dåligt med tips på present till 30-taggare.. Sorry!



Min dag består av: Försöka roa en 4 månaders bebis så gott det går och få ordning på min, hrm, blogg.. :-p å ta en prom!

2011-01-15 @ 14:29:46
URL: http://mammatillgry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0