Another ordinary extraordinary day.

Publicerat: 2011-01-26 Kl: 11:53:55 | I kategori: Allmänt



Man får inte vara ifred för att  ens gå på toa och man får definitivt inte ta en bild utan att någon ska fåna sig framför kameran. Mr Linslus!

Godmorgon mina damer!
Hoppas att allt hänger där det ska.
Jag går även i dag i hemmafruskolan med Axel som hård och ibland orättvis lärare.
Jag tycker att jag gör precis allting rätt och var så himla nöjd med gårdagen då vi gjorde allsköns aktiviteter, lekte i snön, bakade kakor, myste i soffan framför film...
När pappa kom hem utbrast han "Vi har världens bästa Nenna!"
... svarade Axel och blängde på mig.
"Axchel tyck' baja om pappa".
Fantastisk feedback!
Nåja, jag är inte den som ger upp i första taget.
Vi ska nu promenera till affären för att köpa kvällsmat och förhoppningsvis sussa en stund i vagnen.
Jag som har varit Au Pair till småbarn tyckte att jag var väl förberedd på egna.
"Axchel" bevisar dagligen motsatsen.
Hur som helst, det är himla mysigt också!
Imorgon är det dagis och jobb som vanligt så jag är väldigt nöjd över lite qualitytime med lilla hjärtat.
Nu ska vi gjäva i snön innan affären, tydligen!
Hörs sen dårå.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

garvar högt



Barn är små otacksamma troll, det spelar ingen roll vad man gör de hittar något att trycka på iaf mohahahha



Kram på dig supermom!

2011-01-26 @ 17:17:54
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Jasmin gravid vecka 38 med lilla Milo



Kallar han dig Nenna?



Sen Alicia lärde sig att prata har jag fått namnet NANA hon har valt det, och det är det enda hon kallar mig :D

2011-01-27 @ 20:39:24
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0