The ultimate challange

Publicerat: 2011-02-17 Kl: 20:49:23 | I kategori: Allmänt


Jag orkar inte höra fler "du är fin i allt, gör som du vill, vad känns bäst för dig".... Ni vet, bullshit.
Alla har en åsikt. Och jag vill höra den!


Vi drar oss mot ljusre tider och det eviga dilemmat ställs på sin spets.
Behålla håret mörkt (och friskt, för den delen...) eller starta om som den ursprungliga blondin jag är.
Eller nånting mittemellan.
Ni har sett tillräckligt många egopics här för att åtminstone våga tycka...Någonting.
Min mamma vill att jag ska ta bort den här mörka kalufsen.
Hon känner efter ett år som mörk ännu inte igen mig.
Min H tycker att jag är fin i mörkt och vägrar svara på hurvidare det var finare eller inte med blont.
Jag själv?
Kan inte bestämma mig. Alls.
Har fått för mig att jag trivs bäst i ljust men när jag ser tillbaka på gamla bilder känns det inte alls som jag.
You see my problem?
Och ni tycker... ´
Vad?

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åhhh! Det där är ju så jävla svårt. Har själv varit där och velat fram och tillbaka.

Synd att det är ett litet projekt att gå från mörk till blond.. Hade det varit lika enkelt att bli blond som att bli mörk så skulle det ju inte alls vara lika svårt.



Jag måste säga att du e fördjäkla charmig i båda färgerna!



Måste jag välja så säger jag nog blond, eller mörk, eller blond, eller..

Näe, blond! Nu till sommarn..



Men va roligt förresten, på dom blonda bilderna har du ju mörk tröja och ljus tröja på dom mörka.

Det kanske är ett tecken på att du ska förbli mörk över sommarn me. Eftersom man kanske mest har ljusa kläder då?! :-p



Jag är oxå sugen på att göra nåt men sätter jag färg i det här håret nu så blir de väl jag och Skalle Per.. =/



Tjo!

2011-02-17 @ 22:57:50
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

B

L

O

N

D

2011-02-17 @ 23:23:07
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vet du, vi har inte träffats sen du skaffa mörkt hår! Det är ett dåligt omen ;-) Byt!!!! Kramisar

2011-02-18 @ 07:23:28
Postat av: Fia

Brunt :).

2011-02-18 @ 07:39:17
Postat av: Lina

Jag gillar verkligen den blonda versionen av dig i den övre mittersta bilden....och för att inte ge dig en velande kommentar så bör jag väl stanna där (men du är fin i mörkt också...)



KRAM

2011-02-18 @ 08:24:11
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: SusannaRosita

ojj vad svårt, du passar verkligen i både och, men om jag nu ska försöka välja så säger jag nog.. hmm... blont.

2011-02-18 @ 19:47:08
URL: http://susannarosita.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

Jag blöir alltid så sugen på att bli mörk som du när jag ser sånna bilder, om du blir blond så kommer jag också vilja vara blond.



Hoppas det var svar på din fråga ;-P



FÖr att snacka svenska, jag har inte en blekaste du är så sagolikt fin att du troligtvis klär i alla färger frisyer ja everything (oj svenska var det) ALLT.



å andra sidan så känner man ju alltid för att ljusa upp saker ting och hår när våren kommer, men hur snyggt är det inte när man kör en kontrast som mörkt hår till alla ljusa färger och gyllenbrun hy? Dessutom lär du paja kvallan på håret om du ska bli blond...



hmm.... tror inte jag hjälpte till ett smack här sorry

2011-02-19 @ 15:37:41
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Sara

BLOND, absolut!!

Kramar

2011-02-22 @ 13:49:45
Postat av: Smulan

En sak är säker, du passar verkligen i båda. Men om jag måste välja,utifrån dessa bilder, så väljer jag blond !

2011-02-23 @ 22:01:03
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0