I believe in karma - what you give is what you get in return

Publicerat: 2011-02-14 Kl: 16:20:40 | I kategori: Allmänt




Rosa tulpaner, liten present, trerätters middag & baljebad.
Så ser vår kväll ut!

GI-meny för kvällen;
Räkcoktail med grapefrukt & avocado
Fisk & Skaldjurssoppa med saffran & vitt vin
Mörk choklad & hallonmousse

Vad som finns i paketet?
En äggdelare.
På skoj, jag lovar!
Vi äger ingen och hans mamma höll på att svimma av.
Hur kan man leva utan en äggdelare!? (.....)
Annars är middagen min present.
Och mig själv.
Au naturale.
Där slutade ni läsa.

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jag vill gärna ha lite utförligare beskrivning av presenten tack!

2011-02-14 @ 19:11:30
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: sofie

Va! Inte visste jag att du var en sucker för ett sånt kommersiellt påhitt som alla fjärtars dag! You surprise me know babe!



I vilket fall ser det både gott och mysigt ut! Älskar presenten, hoppas han förstår det roliga=)



Min babe fick ett mms med ett hjärta och snälla ord.

Jag fick en ask gelehjärtan (efter att ha gnällt på honom) som jag får varje år. (och gnäller gör jag nog också varje år) haha.



// Kramar från den ovanligt bittra Trosa-bon.. ;-)



(kanske bitter bara för att hon inte fått ligga sen jul)



Där slutade du läsa.



;)

2011-02-14 @ 19:11:35
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: sofie

Va! Inte visste jag att du var en sucker för ett sånt kommersiellt påhitt som alla fjärtars dag! You surprise me know babe!



I vilket fall ser det både gott och mysigt ut! Älskar presenten, hoppas han förstår det roliga=)



Min babe fick ett mms med ett hjärta och snälla ord.

Jag fick en ask gelehjärtan (efter att ha gnällt på honom) som jag får varje år. (och gnäller gör jag nog också varje år) haha.



// Kramar från den ovanligt bittra Trosa-bon.. ;-)



(kanske bitter bara för att hon inte fått ligga sen jul)



Där slutade du läsa.



;)

2011-02-14 @ 19:11:38
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Petra bloggar

Sweetie!



Vad rar du är, hoppas att han förtjänar dig ;-)



Fetingkram!

2011-02-14 @ 19:50:00
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0