We are family

Publicerat: 2011-12-11 Kl: 21:34:59 | I kategori: Allmänt



Godkväll tjejer!
Hoppas ni har haft en härlig helg!
Idag har vi firat min yngsta brorson Liam på ettårsdagen och det var så himla mysigt!
Hela familjen samlade, även om bara "några få" är ihopplockade på bilderna här nedanför.










Jag har världens finaste familj.
Det tycker kanske alla, men jag har verkligen det.
Snälla, omtänksamma och underbara människor med stora hjärtan som alltid ställer upp när det behövs.
Jag är så stolt över att ha er i min närhet!
Vi är som en grekisk familia och grälar högljutt ibland, men ärligt talat är det just därför ni har lärt mig något av det viktigaste här i livet.
För finns det äkta kärlek så kan man gräla hur mycket som helst.
Ni finns alltid där, lika trygga och ovillkorliga, hur mycket den än gungar.
Det är kärlek.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0