The stronger, the sweeter, the darker, the better

Publicerat: 2011-12-28 Kl: 19:51:51 | I kategori: Allmänt


Fi satan vilken dag!
Pluggat från morgon till kväll. Novellanalys av Strindberg, någon? Whahahaaat! Ni inte sugna?
Linjära funktionssystem eller andragradsfunktioner då?
Tänk om jag hade kunnat vara SÅ PASS HET att jag inte behövde plugga ;). Bara gå på catwalken som Victoria Secret-modell med vingar... Det hade suttit fint det :)
Bli uppvaktad av nån rik snubbe typ prins eller shejk eller skådis, på första dejten flyger vi till Paris och äter ostron på La Plaza. Come to mama.



Amen to that!

Sjukt gott humör är jag iaf på och det kan bero på nåt helt annat än plugg för jag har en dejt och det är varken något ex, småbarnspappa eller psyko.
YAY! Jag förtjänar lite kul. Stackars mig som sitter hemma och möglar bort in the prime of my life.

Meh Anna, bli inte sur.
Jag är din svägerska ändå.
 Det är bara en dejt.
 Och det finns inget som säger att jag inte vill ha din brorsa.
För det vill jag!! Av hela mitt hjärta ;).
Men jag är gotlänning och tydligen kan vi ha hur många som helst på gång utan att samvetet säger ifrån!!
Har precis insett det, OMG, high life ;)

Nu blir det en liten kvällsjogg innan film!
(Aaa det är nu ni ska ba, wow, vilken duktig tjej, hejja hejja!)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja herregud jag höll på att sätta i halsen av förskräckelse. Men det är ju bara en date och du är ju en fin flicka..,



Bio. Jahaja.

Puss

2011-12-28 @ 20:23:42
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Lina

Plugg hela dagen...nja...



Dejt...JAAA...det är du värd!!



Stor kram

2011-12-28 @ 21:05:59
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Petra

Om denna dejten når sin kulmen i halmen och inte ger något mer så kan då åka till new york och ställa dig lite käckt så där på Wall street... Ring sen (snart) när din jet tar svängen om Norden så ska vi hålla jordens grymmaste möhippa för dig!



Du måste ju bara inse snart att du är för fin för Gotland! Du är så snygg att du ar alla möjligheter i världen. Och nej, man behöver inte skapa sig sin egen förmögenhet, det går bra att knullar sig till en om det kniper <3

2011-12-28 @ 21:36:37
Postat av: Emma G

Jag sa ju att de stog på kö för dig!

Går ju inte annat än att älska Petralajnens kommentar!! Mitt i prick!



Hoppas daten tog dig upp till stjärnorna och tillbaka... :-)))

2011-12-29 @ 11:46:04
URL: http://emmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0